söndag, februari 24, 2008

När man ligger i lumpen kan man få massa cravings...
Dels de normala som typ, pizza, godis och sånt. Men också konstigare som att köra bil, cykla genom stan, spela el-gitarr (okej, det brukar jag inte göra).
Antar att det hänger ihop med att man inte saknar det man gör vardagligen fören man väl får testa på att inte få möjligheten att göra det.
Med andra ord: Ibland saknar man friheten med det civilia livet.
Men när jag nu suttit här och tagit det lungt under helgen känner man faktiskt för att klä ut sig till smurf och ut jogga på 2 km spåret igen.
Vilket jag måste ta itu med när jag kommer tillbaka om jag ska fixa testet i framtiden...

Snart bokrea, gött. Det är kul och handla böcker. Man känner sig duktig och kultiverad. Och dessutom så är det kul och läsa dem. :-)
Även om det är dåligt med läsande just den här perioden.

Inser att jag verkligen inte har så mycket att säga just nu. :-) Ni får väl vänta tills jag kommer tillbaka nästa vecka. Vilket faktiskt blir en kort vecka. Slutar på torsdag, eller var det onsdag?
Hmm... måste kolla upp det.
Då ska jag hämta ut min lön! Det ska bli mycket roligt! :-D

Här kommer några bilder från den första tiden (inte de bästa, jag vet)

Vårt "hem". Logement 220.

Min säng. Kolla den snygga bäddningen!


Hagge (Hagstedt) efter dagens övningar

Inga kommentarer: