torsdag, november 29, 2007

Värme! Skönt att äntligen komma inomhus.
har varit ute större delen av dagen i detta ruggiga dimmiga väder.
Först putsade jag fönsterna i köket och arbetsrummet innan det började regna. Sedan gick jag ut med Kito. Kito är grannens dotters hund. Grannens dotter är i sydamerika i tre månader och åker runt i någon sorts rosa bussar och därför passar hennes föräldrar hunden som i sin tur jag går ut med när dom arbetar långa dagar.
Kito är en 1,5 är gammal jakt spaniel (men tydligen inte så bra på att jaga) och är nyfiken på allt. Så efter att ha gått nära en timme med Kito så upptäckte jag att vi var på väg mot Fille som jag ändå skulle fika med 20 min senare så jag och Kito gick och hälsade på honom. Efter att ha lämnat Kito hos grannen så gick jag och Fille och fikade.
Satt i två timmar och snackade om allt som är viktigt. Som körskola, spel, film. :-P
Har precis kommit hem och njuter av värmen (fick sitta vid den öppna dörren på Espresso House eftersom det var så fullt).
Men det är skönt att komma inomhus igen i detta kalla vinterland. :-)

Inga kommentarer: