fredag, november 30, 2007

De konstiga drömmarna fortsätter. Dock utan att jesper hemsöker drömmarna. :-P
I natt drömde jag att jag var i någon sorts Hairspray (musikalfilmen) värld på en skola. Det var faktiskt riktigt rolig dröm. Minns inte jättemycket men jag och ett par andra hittade på en hel del busstreck... nånting med ormar minns jag... Hursomhelst var det betydligt bättre än att hänga upp döda människor i taket.

Idag har jag i övrigt varit uppe vid 06.45 för att sticka o träna på Gerdahallen.
Det var jag och 24 stycken andra som antigen såg ut som om dom inte hade speciellt mycket intressen förutom träning eller som om dom aldrig gått och lagt sig kvällen innan.
Efter träningen fortsatte jag det jobbiga arbetet att putsa fönster hemma. Inte kul i längden men fint blev det.
Efter att ha varit ute och övningskört hjälpte jag även till med förberedelserna för den årliga "Glögg i Porten". Det innebär att styrelsen i vår bostadsrättföreing, vilket innebär bland annat min mamma, bjuder på glögg, pepparkakkor och annat i porten och alla som bor i huset får komma förbi och ta för sig och umgås. Brukar vara väldigt trevligt och så var det även detta året. Men ärligt talat käkade jag nog för mycket pepparkakor och drack för mycket glögg så nu undrar jag hur jag ska få i mig den kommande pizzan som vi ska käka i kväll.
Men det löser sig nog.

Inga kommentarer: