söndag, november 11, 2007

Jag tänkte bara meddela att jag lever och mår bra.
Ibland blir det lite långa uppehåll i skrivandet här eftersom jag inte alltid har tid eller inspiration.
Igår var jag och resten av familjen på Pontus 30 årsfest. Mycket roligt. De hade pressat in 47 människor i deras lägenhet och eftersom det var 70-talstema (eftersom Pontus föddes 1977) så var det en del utklädda och en hel del roliga tal och framföranden. Vissa lite mer flummiga än andra. Dert var himla kul iaf.
Jag hade uppgiften att fotografera under kvällen så jag flängde runt en del och fick med i stort sett allihop på bild.
Det verkar som den 10e var ett väldigt populärt datum att ha fest på. Tre fester totalt var jag och Pillan inbjudna till. Men det upptäckte vi lite sent och var tyvärr tvungen att tacka nej till två eftersom vi redan tackat ja till denna. :-)

Idag har det varit ganska slött. Körde tidigare idag och det känns bra. Fick lära mig av Pillan att uppkörningsfolk är mycket omtåliga och kan gå i sönder om man inte krypkör över farthinder och liknande. Bra att veta. :-P
Tja... det var det just för tillfället.

Inga kommentarer: