tisdag, januari 08, 2008

Nu har jag äntligen fått min julklapp från Cissi.
Man tackar så mycket för den urfräcka t-shirten. :-D
Här är en bild på den. Men eftersom det är svårt att fotta sin mage med webcam så hänger den över stolen istället.
En bild säger ju mer än tusen ord så här är den.
Hämtade den idag hos Sinem på promenad med grannens hund Kito som är ganska ointresserad av allt annat än handskar och pinnar på marken.
När jag kom för att hämta honom sprang han genast och drog ut en vante från en låda på golvet och ville leka tafatt och dragkamp med mig.
Han lär sig snabbt vad det innebär att jag kommer och öppnar dörren. :-P

I övrigt är det inte långt tills jag ska köra upp vilket känns skönt. Pallar inte med att hålla på och övningsköra mycket mer så vi får hoppas att det går bra den 18e i Halsmtad.
Sen är det ju lumpen 10 dagar senare. Det ser jag självklart fram emot.
Jag är ganska trött just nu så jag vet inte om jag pallar skriva mer just nu. :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du mot förmodan inte skulle ha ett körkortsbevispapper i handen när du kommer med tåget tillbaka till sverige, så är det bara ren otur. SÅ säker är jag på att du klarar det ;) good luck honung