söndag, januari 27, 2008

Nej. Fixade inte körkortet.
Så, nu vet ni det. Körde upp två gånger och hade fixat det andra gången om inte en man bestämt sig för att försöka ta livet av sig framför min bil och uppkörningssnubben blev tvungen att ingripa. Mycket irriterande.
Så jag kommer troligtvis att få en annan tjänst när jag rycker in i morgon.
Men det gör inte så mycket. Jag har ju iaf kommit såhär långt.
Ska bli spännande att rycka in.
Känns som om man inte kommer kunna hålla kontakten så bra med er vänner.
har varit lite dålig på det nu också med vissa men nu blir det så defenitivt när folk ger sig ut och reser eller pluggar på eller både och.
Jag får väl börja skicka mer mail och brev när jag kommer åt.
De två närmaste veckorna kommer jag att vara på P7 och får inte komma hem på helgen mellan.
Men de har datorer där ute så då och då kommer jag väl att uppgradera min blogg och mailandet.
Men till dess: so long!

1 kommentar:

Anonym sa...

Synd med körkortet. Suicidala människor och uppkörning hör inte ihop. Kan du inte ta körkortet under lumpartiden på statens bekostnad? Kan ingenting om sånt här men jag har för mig att jag har hört det ngn gång.
Ha det bra