söndag, oktober 21, 2007

Så sitter man här igen med internettesterna inför teoriprovet på onsdag. Det börjar närma sig nu och det är ganska spännande och nervöst.
Igår var jag och Pillan hos Pillans kusin Linda och hennes kille Rickard och deras katt Målle. Eller egentligen är det Lindas fästman eftersom dom precis förlovade sig på sin resa i Italien. Inte katten, utan Rickard. :-P
Åt god jättegod mat och hade jättekul. Kollade även in biderna från Italien på deras 41-tummare med PS3. Dreggel! Och vi visade våra bilder från Tunisien.
På deras bilder var det mycket ruiner och Italienska släktingar, på våra var det mycket kameler och öken. :-)
Hade verkligen en toppenkväll och nu har jag hittat ännu en ölsort jag gillar. Nämligen Brahma. Ingen aning om var den kom ifrån men den var god.
Det verkar som om Målle också var nöjd med kvällen eftersom han kom ut från köket och slickade sig nöjt om nosen. En busig men mycket gullig katt.
Var tillbaka vid halv tolv tiden och jag fick nästan hjälpa Pillan att stå. Inte för att hon vbar full. Untan för att hon var så trött. :-P
Allt som vanligt alltså.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Molle är INTE Linds fästman! (plus att Molle inte var med i Italien!)

Anonym sa...

okej... jag var kanske för snabb... sorry ;P

Anonym sa...

haha! kanske möjligtvis ett lite taskigt slut... Men jag älskar daj ändå ;P