tisdag, juni 02, 2009

Long time no seen
Ja, det var ett tag sedan man skrev här. Men nu är jag förhoppningsvis tillbaka i bloggsfären igen.
Just nu håller jag på med min sista tenta på Freds- och konfliktvetenskapen och hoppas förbaskat mycket på att klara den eftersom annars måste jag sitta i egypten i augusti och göra omtenta. Något som inte lockar mig alls.
I övrigt då, tja, världen är som den brukar och jag har varit på intervju för utbilding inom turism i på Östra Grevie Folkhögskola. Får se om det leder någonstans men det lät ju iaf lovande.
Den 10 juni ska jag till Ystad för intervju hos deras turismutbildning. Den är längre och dessutom en KY-utbildning på två år så efter den tiden får man titeln "Turismkoordinator", vad det nu är... :-P
Nä, nu måste jag återvända till min tenta igen. Ska försöka analysera och diskutera ett tag till trots att det är förbaskat hett här. 26 grader utomhus och det känns när man har fönstres öppet.

Inga kommentarer: