torsdag, december 27, 2007

Så... Då var julen över.
Nu var det bara Nyår kvar då.
Men julen har varit mycket bra. Men att redovisa den skulle ta både tid och plats.
Låt oss sammanfatta den med att jag fått allt jag velat ha och lite till. :-)
Har skrivit upp allt jag fick men orkar och vill inte publicera hela listan. Men jag har många kartonger på skrivbordet.
Idag kom jag hem från Pillan.
Vi har varit ute på mellandagsrean igår och idag på Ikea.
Mina fynd i år på rean blev två t-shrts från Jack & Jones för 60 kr värda 400, en V-ringad tröja och ett par Levis Jeans på JC för 684 värt ca 1400, en extern hårddisk på 500 gb för 799 värd ca 1500. Till min överaskning är den även mycket tyst. vilket är skönt.
Så jag är mycket nöjd med mina köp. Även om jag fick lämna mina Levis jeans hos JC för att de skulle sys upp lite.
Har aldrig slagits på mellandagsreor tidigare men nu fick jag helt klart lust att göra om det.
Fast nästa gång blir det nog en TV. Tänkte nämligen flytta ihop med Pillan snart och då kan man behöva en bra TV. Särskillt när den gamla ibland ger ifrån sig små pip som inte rikitigt hör till. :-/

4 kommentarer:

Cissi sa...

God juuuuuuuuul! (i efterskott)(dvs snarare gott nytt år)(i förskott)(glad påsk)(grattis på födelsedagen)(och god jul igen) Nu är det en månad tills du blir militäris... Läskigt..

Anonym sa...

=D

Sinem sa...

Du har en julklapp du inte öppnat än... Den är från Cissi så hör av dig så kan du få den =D

Cissi sa...

Mm den är från mig.